رئیس جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از برگزاری نخستین همایش کسب و کار و استراتژی‌های بهینه در شرایط رقابتی (مهندسی مجدد پیش نیاز توسعه پایدار) در بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 05 August 2018

رضا شاهین‌فر گفت: همایش همایش کسب و کار و استراتژی‌های بهینه در شرایط رقابتی به مناسبت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی و همچنین روز حمایت از صنایع کوچک،20 مرداد ماه سال جاری در سالن گلشن بجنورد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به محورهای این همایش مدیریت بازار و شناخت بازار هدف، طراحی برنامه جامع بازاریابی و بازارشناسی و برانگیختن نیاز مشتری را از جمله‌های آنها ذکر کرد.
شاهین فر گفت: مدیریت ایجاد مزیت رقابی، برندسازی و مدیریت برند، نقش دیدگاه بازاریابی اجتماعی در توسعه بازار و بازاریابی خدماتی را از دیگر محورهای این همایش است.
وی افزود: با توجه به رسالت و برنامه های جهاددانشگاهی در خصوص کسب و کار، کارآفرینی و مهارت‌آموزی برای تبیین اهمیت این اصول در جامعه، برگزاری همایش مدیریت کسب و کار و استراتژی های بهینه در شرایط رقابتی را در دستور کار قرار داد.
شاهین فر افزود: محمدرضا خباز، استاندار خراسان شمالی و اساتید دانشگاه از سخنرانان این همایش خواهند بود.
وی افزود: این همایش به همت معاونت آموزشی جهاددانشگاهی خراسان شمالی و با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، بیمه پاسارگاد و معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار