سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از برگزاری دومین رویداد کار آفرینی استارت آپ ویکند گردشگری در استان از تاریخ 29 مردادماه جاری تا دوم شهرویور ماه امسال در محل فرهنگسرای بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 05 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ؛ یزدان پناه  درباره دومین استارتاپ ویکند خراسان شمالی بیان کرد: با توجه به تجربه برگزاری اولین رویداد و آشنایی بیش از پیش افراد با چنین رویدادهایی، استقبال خوبی در بین علاقه مندان به ویژه دانشجویان و ایده پردازان صورت خواهد  گرفت و نکته جالب توجه این که ایده های برتر مقرر است در رویداد ملی استارتاپ که در مهر ماه امسال برگزار می شود، وارد رقابت شوند.

وی با تاکید بر حمایت از ایده های نو در حوزه گردشگری، تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد تقویت قصد، انگیزه و خودباوری کارآفرینانه در بین دانشجویان و جوانان صاحب ایده و جویای کسب و کار است.

یزدان پناه با اشاره به اینکه در این رویداد آموزشی مشتاقان کـارآفرینی در حوزه گردشگری گرد هم می آیـند تا با اشتراگ گذاری ایـده هایشـان و تشکیل تیم ها به راه اندازی مدل های کسب و کـار بپـردازند، تاکید کرد: این امر می تواند به توسعه گردشگری استان و کسب و کار در این حوزه کمک کند.

گفتنی است؛ استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی است که در ۳ روز متوالی برگزارمی شود.در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، طرفداران استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند و طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح و با تشکیل گروه، آنها را به اجرا می گذارند.

در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شود، اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد تنها اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار