استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی در دیدار رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان، خطاب به این مجموعه گفت: اعضای شورای قضایی استان در اجرای پرونده های خود نباید دنبال مچ گیری از افراد باشند کما این که تاکنون نیز به دنبال کمک و تعامل بیشتر بوده و هستند.
کد خبر: ۶۴۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸ 08 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدرضا خباز اظهار داشت: دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.
وی افزود:هر چند تصمیمات قوه قضائیه بسیار پخته است اما بازهم در تعامل با مردم نباید این تصمیمات موجب ناامیدی یا کاهش اعتماد اجتماعی شود بنابراین نقش این قوه بسیار حساس است.
رئیس کل دادگستری استان نیز در این نشست اظهار داشت:در هر سنگری که باشیم، باید با تلاش، روحیه جهادی و تفکر انقلابی اهداف مورد نظر را دنبال کنیم و برای رسیدن به این مسیر نیازمند همگرایی همه جانبه و فراگیر در تمامی حوزه ها و بخش های مختلف هستیم.
حجت الاسلام جعفری افزود:مهم ترین وظیفه ما ایجاد همگرایی و همراهی با یکدیگر و ارتقای سطح کمی و کیفی آگاهی های مردم است و در این میان یکی از وظایف اصلی دستگاه قضایی مطالبه گری با رعایت تمام جوانب، شأن و جایگاه ها، ماموریت ها و رسالت هاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار