امین رضا مرآتی فرماندار شهرستان شیروان به سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی که به میزبانی این شهرستان برگزار می شود، پیام داد.
کد خبر: ۶۴۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 09 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ در متن پیام فرماندار شیروان آمده است؛«هنر برتر از گوهر آمد پدید»

به نام خداوند هنر آفرین

بر کسی پوشیده نیست که هنر به عنوان پدیده ای تاثیر گذار در جوامع انسانی شناخته شده و به هیچ عنوان نمی توان از کنار آن به راحتی گذشت.

در این میان هنر نمایش به عنوان هنری ارزشمند از جایگاه ویژه ای در تاریخ کشور و فرهنگ ملی و دینی ما برخوردار است.

در ادامه متن این پیام آمده است؛ از این روی بسیار خرسندیم که در سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی میزبان اهالی تئاتر خراسان شمالی هستیم، هنرمندانی که با هنر فاخر خود مفاهیم ارزشمند اخلاقی و اجتماعی را در جامعه نهادینه کرده و در راستای شکل گیری جامعه ای سالم و پویا تلاش می کنند.

اینجانب تلاش تمامی دست اندرکاران و هنرمندان عزیز را برای برگزاری و حضور در این جشنواره ارج نهاده و برای شما بزرگواران از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون مسئلت دارم و ضمن قدردانی از فعالیت ها و تلاش تمامی پیشکسوتان و چهره های ارزشمند شهرستان که همواره نام شیروان را در آسمان هنر تئاتر استان و کشور درخشان نگه داشته اند، آرزو می کنم میهمانان گرامی جشنواره نیز روزهای خوب و خوشی را در شهر شیروان تجربه نمایند.

با احترام

امین رضا مرآتی

فرماندار شیروان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار