استاندار خراسان شمالی در اسفراین:
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این که بخش خصوصی به ویژه در شرایط کنونی باید میدان دار اقتصاد کشور باشد و وظیفه همه ما کمک به تحقق این امر است، تصریح کرد: مدیران باید به این باور برسند که بند ناف اقتصاد کشور باید از نفت جدا شود و بدانیم که با منابع دولتی و پول نفت، کشور قابل اداره کردن نیست.
کد خبر: ۶۴۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ 12 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا خباز که صبح شنبه در کارگروه تسهیل تولید و رفع موانع استان در اسفراین شرکت کرد، گفت: در جنگ اقتصادی فعلی هر کس که در این آب و خاک نفس می کشد، باید نقش خود را به درستی ایفا کند. وی ادامه داد: همه مدیران دولتی باید خود را به حمایت کامل از بخش خصوصی موظف بدانند تا خصوصی ها به این باور برسند که ما برای خدمت کردن به آنان با هدف رونق تولید و اشتغال اهتمام داریم.
دکتر خباز تولیدکنندگان را سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی توصیف کرد و افزود: همه ما در خدمت کارآفرینان و بخش خصوصی سالم هستیم که حقوق گمرکی و مالیاتی و بدهی خود را به موقع پرداخت می کند. وی اضافه کرد: در جلسات این کارگروه قرار نیست مدیران به بازخوانی دستورعمل و بخشنامه ها بپردازند بلکه باید با نگاه مثبت به منظور برداشتن موانع از پیش پای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در جلسات تصمیم گیری شود.
وی هم چنین از مدیران بانک های استان خواست، اقدامات و عملکرد خود در پرداخت تسهیلات بخش تولید مطابق سهمیه های ابلاغ شده را شفاف اعلام کنند و بر همکاری خود با این قشر بیفزایند. وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی کشور در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی جزو حساس ترین دوران هاست که البته معتقدم با همدلی و انسجام همگانی از این مرحله به سلامت عبور می کنیم و دشمنان خارجی و مخالفان داخلی به اهداف شوم خود دست نمی یابند.
استاندار با اشاره به برگزاری دهمین نشست کارگروه تسهیل تولید استان در سال جاری، لزوم تشکیل مرتب و بیشتر جلسات کارگروه را مورد تاکید قرار داد و از حضور خود در تمام جلسات آتی خبر داد.
در این نشست مشکلات چند واحد تولیدی استان و شهرستان اسفراین، مطرح و با دستورات موکد استاندار، حل مشکل شد.
استاندار خراسان شمالی در پایان این نشست، از ۴ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ اسفراین شامل آذین فورج، فولاد کیمیای صبا، مجتمع صنعتی فولاد و لوله گستر دیدن کرد و از نزدیک با قابلیت ها و مشکلات این واحدها آشنا شد و خطاب به مدیران همراه خود دستورات لازم را صادر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار