فرماندار شیروان در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر خراسان شمالی:
فرماندار شیروان در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی با بیان این مطلب افزود: در تئاتر ارتباط بین مخاطب و هنرمند ارتباطی دلی است و این باعث شده آنچه در این هنر مننقل می شود باورپذیرتر باشد.
کد خبر: ۶۴۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱ 12 August 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ امین رضا مرآتی، با بیان این که هنرمندان آنچه را دیگران نمی بینند بهتر می بینند و مشکلات را بهتر درک و راه حل های بهتری نیز ارائه می کنند، افزود: امروز شادی در جامعه و در لایه های پنهان ذهنمان گم شده است، هنرمندان می توانند این شادی را در درون ما آشکار کنند.

وی با اشاره به تاثیر گذاری هنر نمایش اضافه کرد: فهمی که انسان از نمایش پیدا می کند بسیار عمیق بوده و شاید از ساعت ها مطالعه نیز به دست نیاید.

مرآتی، با بیان اینکه خیلی وقت است صدای خنده های بلند نایاب شده است خاطرنشان کرد: هر چند امکانات افزایش پیدا کرده اما رابطه ها کاهش داشته است و هنر ابزاری است که می تواند شادی را به جامعه برگرداند.

وی با تشکر از مدیر کل و معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برای واگذاری این رویداد هنری به شیروان، اظهار کرد: قدردان حضور هنرمندان در شهرستان هستیم و از تمام آنانی که برای برگزاری جشنواره زحمت کشیده اند تشکر می کنیم.

سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی ١٨ و ١٩ مردادماه جاری با حضور شش گروه نمایشی به میزبانی شهرستان شیروان برگزار و شامگاه ١٩ مرداد با معرفی نفرات برتر در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شهرستان شیروان به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار