مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: بانک های استان، تنها گروه از مشترکان این شرکت بودند که تابستان امسال در مدیریت مصرف برق، همراهی و صرفه جویی نکردند.
کد خبر: ۶۴۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 13 August 2018

علیرضا صبوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه دستگاه ها و نهادهای مختلف در تابستان امسال با ما همراهی کردند اما بانک ها هیچ کاهش مصرفی نداشته اند.
وی افزود: در استان برای تولید برق مشکل خاصی وجود ندارد اما در سطح ملی مشکلاتی در این باره ایجاد شد و به ناچار طرح خاموشی ها در دستور کار قرار گرفت.
صبوری گفت: امسال با ایجاد مشکل در نیروگاه های آبی، با کمبود نیروی برق به میزان پنج هزار مگاوات روبه رو شدیم.
وی درباره وضعیت تولید برق در استان گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با داشتن 6 واحد گازی در مجموع با 954 مگاوات در حال فعالیت است.
وی افزود: سه واحد بخارهر کدام به ظرفیت 160 مگاوات در این نیروگاه در دست پیگیری است که یک واحد در مدار بوده و دو واحد دیگر در دست اجرا است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: با بهره برداری از این واحدهای بخار، 480 مگاوات توان برق در این نیروگاه ایجاد می شود و در مجموع ظرفیت تولید برق در این نیروگاه به یکهزار و 434 مگاوات افزایش می یابد.
وی افزود: اکنون 84.2 درصد از مشترکان این شرکت را مصرف خانگی به خود اختصاص داده است که 36 درصد از برق تولیدی را استفاده می کنند وسهم مصرف بخش صنعتی که نیم درصد از مشترکان را به خود اختصاص داده، 27 درصد است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: 3.5 درصد از مشترکان این شرکت مربوط به تعرفه های عمومی و دستگاه های اجرایی است که 9 درصد از برق را مصرف می کنند و یک درصد از مشترکان مربوط به کشاورزان است که 27 درصد از برق را استفاده می کنند.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی 445 هزار مشترک دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار