معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی گفت: سهمیه استخدامی آزمون اخیر برای این اداره کل به علت کسب نشدن حد نصاب نمره علمی به طور کامل محقق نشده است.
کد خبر: ۶۴۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 13 August 2018

قنبرعلی خوش آیینه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در آزمون استخدامی اخیر، سهم آموزش و پرورش استان، جذب 267 نفر است که به علت کسب نشدن حد نصاب نمره علمی، پیش بینی می شود 20 نفر سهمیه استخدامی خالی بماند.
وی تصریح کرد: در آزمون اخیر، 440 نفر برای جذب در این اداره کل اعلام نتیجه شده است و اکنون 420 نفر برای مصاحبه دعوت شده اند که از این تعداد، 267 نفر استخدام می شوند.
معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی گفت: مصاحبه از افراد، 20 مرداد آغاز شده و تا 28 همین ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه 70 نفر سهمیه استخدامی آموزش و پرورش استان در آزمون قبلی، خالی ماند گفت: شرکت کنندگان در آزمون قبلی، در بیشتر رشته ها، نتوانستند نمره علمی را کسب کنند و از این رو ظرفیت ها در ردیف استخدامی برای 70 نفر خالی ماند البته این ظرفیت استخدام برای استان محفوظ و در آزمون اخیر لحاظ شد.
خوش آیینه با بیان اینکه شرکت کنندگان نتوانستند تراز علمی که سازمان سنجش تعیین کرده بود را کسب کنند گفت: یکی از مشکلات ما برای جذب نیرو در این آموزن، کسب نشدن نمره علمی در رشته آموزش ابتدایی است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادها برای جذب ظرفیت استخدامی، جابه جایی این ظرفیت درمیان رشته هایی بود که نمره علمی توسط شرکت کنندگان کسب شده است و کاهش نمره علمی پیشنهاد دیگری است که می شد بخشی از ظرفیت های خالی در جذب نیرو را پر کرد که البته با آنها موافقت نشد.
معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: کسب نشدن نمره علمی در آزمون استخدامی، مشکلی است که در سطح کشور وجود دارد و برخی از ظرفیت ها به این علت خالی مانده است.
163 هزار دانش آموز در حدود 2 هزار آموزشگاه خراسان شمالی زیر نظر 14 هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار