اعلام نتیجه آزمایش های میکروبی آب و مواد غذایی مورد استفاده مسموم شدگان صندل آباد به امروز موکول شد.
کد خبر: ۶۴۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 23 August 2018

اعلام نتیجه آزمایش های میکروبی آب و مواد غذایی مورد استفاده مسموم شدگان صندل آباد به امروز موکول شد.
رئیس مرکز بهداشت بجنورد در این باره به خبرنگار ما گفت: تعداد مسموم شدگان شمال شرق صندل آباد به ۸۴ نفر رسید که ۵۰ نفر از آن ها طی ۲ روز گذشته در بیمارستان بستری شدند یا تحت مراقبت قرار گرفتند.
«بازخانه ای» افزود: با توجه به پایین بودن دوز آزمایش میکروبی انجام شده روی آب مورد استفاده اهالی روز دوشنبه موفق نشدیم به نتیجه دقیق برسیم، به همین دلیل برای اظهار نظر اولیه باید منتظر نتایج آزمایش های روز سه شنبه باشیم.
وی تصریح کرد: به دلیل کمبود امکانات نمونه های آزمایش سم شناسی به مشهد و نمونه های آزمایش ویروسی به تهران ارسال شده است و تا زمان رسیدن نتایج این آزمایش ها باید منتظر بمانیم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسمومیت اهالی صندل آباد در همان روز یک شنبه کنترل شد، هر چند روز گذشته افرادی مشکوک به مسمومیت به مرکز بهداشت صندل آباد مراجعه کردند اما پزشکان ارتباط بیماری افراد مراجعه کننده را به این موضوع رد کردند.
گزارش خبرنگار ما حاکی است بامداد روز یک شنبه 55 نفر از اهالی دو کوچه روستای صندل آباد در بخش شمال شرقی آن دچار مسمومیت شدند که با ورود دادستان بجنورد به این مسئله اکیپ های سلامت، کنترل و بررسی علت موضوع تشکیل شدند./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار