علی قربانی :
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سئوال از رئیس جمهوری در شرایط کنونی به مصلحت نیست گفت: این اقدام بازخورد مثبت در حل مشکلات اقتصادی کشور نخواهد داشت.
کد خبر: ۶۴۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱ 25 August 2018

علی قربانی اظهار داشت: رئیس جمهوری، فرمانده جنگ اقتصادی است و در این شرایط باید همه در کنار دولت باشیم تا از گردنه ها عبور کنیم.
وی با تاکید بر اینکه سئوال حق نمایندگان است اما، اکنون به مصلحت نیست تصریح کرد: باید در مقابل هجمه ها و دشمنی های بدخواهان بویژه آمریکا، منسجم و متحد بوده و در کنار دولت باشیم و به همین لحاظ سئوال از رئیس جمهوری که در این جنگ اقتصادی، فرماندهی را بر عهده دارد، به مصلحت نیست.
قربانی با بیان اینکه حاشیه ها و کارشکنی ها نمی تواند مشکلات را حل کند گفت: نباید به خاطر منافع حزبی، منافع کل کشور را فدا کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر نقش رسانه ها در جامعه گفت: رسانه ها باید تلاش کنند که در انتشار اخبار و در انتقادها امید و نشاط را به جامعه تزریق کنند.
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه ایرنا با قدمت بیش از 80 ساله، همواره نگاه امید بخشی به جامعه را در انجام رسالت رسانه ای خود سرلوحه قرار داده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار