همزمان با هفته دولت، 97 پروژه با بیش از 290 میلیارد ریال اعتبار امروز یکشنبه، با حضور استاندار خراسان شمالی در این شهرستان غربی استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ 26 August 2018

فرماندار مانه و سملقان در آیین افتتاحیه متمرکز طرح های هفته دولت اظهار داشت: در سفر استاندار خراسان شمالی پروژه های هفته دولت به صورت متمرکز در بخش سملقان شهر قاضی افتتاح شد.
غلامرضا عوض زاده افزود: از مجموع پروژه ها تعداد 14پروژه گازرسانی به روستاهای کهنه جلگه با اعتبار 75 میلیارد و 508 میلیون ریال بوده است که با بهره برداری از این طرح ها یکهزار و 451 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
وی افزود: پنج پروژه آب و فاظلاب شهری با اعتبار 85 میلیارد و 29 میلیون ریال و 52 پروژه مخابرات با اعتبار87 میلیارد و 919 میلیون ریال نیز از دیگر پروژه ها است.
در این سفر تعدادی از روستانشینان مشکلات زیرگذر روستای کشانک، نبود پزشک در درمانگاه و مشکل جاده آسیای را از جمله مطالبات خود عنوان کردند.
شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری شهر آشخانه واقع شده که با 6 هزار و 53 کیلومتر مربع مساحت به عنوان پروسعت ترین شهرستان استان خراسان شمالی است که 21 درصد مساحت کل استان را به خود اختصاص داده است و 70 درصد جمعیت آن را روستائیان تشکیل داده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار