فرماندار شیروان گفت: مسئولان تنها کار کرده اند اما هنوز دولت را به مردم معرفی نکرده اند.
کد خبر: ۶۴۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 26 August 2018

امین رضا مرآتی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شیروان که با محوریت تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه برگزار شد اظهار داشت: برای مردم هیچ وقت تنگناها را بازگو نکردیم در صورتی که مشکلات دولت باید بیان شود.
وی افزود: دولت تدبیر و امید مظلوم واقع شده و ما نیز برای مردم موضوعات را تحلیل نمی کنیم کسانی که ساختارهای اجتماعی را تخریب کردند و از مهدویت سوء استفاده کردند چه دولتی تحویل جامعه دادند؟
وی گفت: تورم بالای 40 درصد، اقتصاد ویران شده، خود اجتهادی های فراوان در حوزه اداری، رشد اقتصادی منفی 4.7 درصد، سیاست اقتصادی ویران شده را بازگو نمی کنیم که یک سونامی وحشتناک در کشور حاکم است در صورتی که مسئولان باید از حریم دولت دفاع کنند.
مرآتی با بیان اینکه نگاه عمده دولت توجه به زیرساخت ها است افزود: در این بحران اقتصادی بسیاری از مشکلات از جمله آب شرب روستایی برطرف شده که تحلیل وضعیت موجود یکی از وظایف کارگزاران است.
نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به اینکه مدیران نقش کمک کننده به همدیگر را دارند گفت: اگر بازی هایی که برای ما دامن می زنند محقق شود مردم اسیب خواهند دید، باید راهبردهای دولت به مردم ارائه شود.
مرآتی بیکاری، اشتغال، خشکسالی، مباحث زیست محیطی و استرس های اجتماعی را از مهم ترین مشکلات جامعه عنوان کرد و افزود: فرصت بیان، افکار و احساس تسریع شده که فضای مجازی این فرصت را ایجاد کرده است.
در پایان با اهدای لوح و هدایایی از مدیران و کارمندان نمونه این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار