جشنواره شهید رجایی با تقدیر از دستگاه های برتر در ارزیابی عملکرد و کارمندان نمونه استان عصر دیروز برگزار شد. در پایان ‌این جلسه از دستگاه ها و شرکت های برتر در شاخص های ۷ گانه، اختصاصی و عمومی و ۵۰ کارمند نمونه دستگاه های مختلف تقدیر شد.
کد خبر: ۶۴۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 27 August 2018

جشنواره شهید رجایی با تقدیر از دستگاه های برتر در ارزیابی عملکرد و کارمندان نمونه استان عصر دیروز برگزار شد. در پایان ‌این جلسه از دستگاه ها و شرکت های برتر در شاخص های ۷ گانه، اختصاصی و عمومی و ۵۰ کارمند نمونه دستگاه های مختلف تقدیر شد. استاندار خراسان شمالی در این جشنواره گفت: تا نتوانیم دولت الکترونیک را در دستگاه ها توسعه دهیم مردم در لا به لای چرخ اداری از رضایت در خدمات برخوردار نخواهند بود. «خباز» تصریح کرد: هر چقدر ارباب رجوعان کمتر چهره به چهره با کارمندان مواجه شوند برخی کاستی ها کمتر خواهد شد و مردم رضایت بیشتری خواهند داشت.
وی اظهار کرد: با اجرای دولت الکترونیک برخی مفاسد نخواهد بود.وی افزود: دستگاه ها کاری کنند که همه امور الکترونیکی شود و شفافیت عملکرد داشته باشیم.«عالی» سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه گفت:۵۰ دستگاه را مورد ارزیابی قرار دادیم و ۴ ماه تیم های ما درگیر کار بودند.
«پورعیسی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی نیز با بیان این که از پاشنه آشیل های اقتصادی، بانک ها و مراکز خدمات رسانی شهرداری ها هستند، افزود: این دستگاه ها در ارزیابی شرکت نکردند که این نقص است.وی افزود: برخی دستگاه ها رتبه خوبی نداشتند و امسال هم همین اتفاق افتاده است که باید چرایی این ها مشخص شود.«هدایتی» دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک های استان در پاسخ به سوال استاندار مبنی بر این که چرا بانک ها در این مورد همکاری نکردند؟ افزود: شاخص هایی که وجود داشت با عملکرد بانک ها هماهنگی نداشت و در این مورد جلساتی گذاشتیم تا سال آینده بتوانیم با برطرف کردن این موارد در جشنواره ارزیابی عملکرد شرکت کنیم./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار