سرمایه گذار پروژه سیمان سمنگان خود را از این پروژه کنار کشیده و حالا این پروژه بلاتکلیف است و در کما به سر می برد.
کد خبر: ۶۵۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 02 September 2018

سرمایه گذار پروژه سیمان سمنگان خود را از این پروژه کنار کشیده و حالا این پروژه بلاتکلیف است و در کما به سر می برد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در این باره در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: سرمایه گذار پروژه سیمان سمنگان، آستان قدس بود که قرار بود این پروژه را به بهره برداری برساند اما حالا با بیان این دلیل که رکود در بخش مسکن، بهره برداری از این پروژه را از توجیه انداخته، خود را کنار کشیده است.
«یحیی نیکدل» افزود: حالا آستان قدس قصد واگذاری این پروژه را به سرمایه گذار بخش خصوصی دارد و اولویت نخست آن واگذاری است و در نهایت چنان چه سرمایه گذاری برای واگذاری پیدا نکند، دنبال شریک خواهد بود.
وی بیان کرد: متأسفانه عزم و اراده جدی از سوی آستان قدس برای تعیین تکلیف پروژه سیمان سمنگان دیده نمی شود و اگر واقعاً به دنبال واگذاری پروژه است، باید اهتمام بیشتری در این رابطه داشته باشد.
وی ادامه داد: به آستان قدس اعلام شده است که اگر تکلیف پروژه را مشخص نکند، پروانه های بهره برداری معادن آن باطل می شود اما از یک سو استان قصد برخورد حذفی را ندارد و از سوی دیگر چنان چه بخواهد پروانه های بهره برداری معادن را باطل کند، پروژه از حیز انتفاع خارج می شود و دیگر سرمایه گذاری سراغ آن نخواهد آمد.
«نیکدل» گفت: در هر حال باید تکلیف این پروژه مشخص شود و استان نیز به دنبال جذب سرمایه گذار برای پروژه سیمان سمنگان است./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار