استاندار خراسان شمالی به مناسبت کسب موفقیت ورزشکاران استان در بازی های آسیایی اندونزی و بازگشت پیروزمندانه آنان به استان، پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 04 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، محمدرضا خباز در پیام خود آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بازگشت غرورآفرین ورزشکاران سختکوش و محجوب خراسان شمالی از رقابت های نفس گیر بازی های آسیایی 2018 اندونزی موجی از شادی و شعف در جامعه ورزشی استان پدید آورده است.
مایه افتخار و سرافرازی است که جوانانی از خطه زرخیز و مستعد خراسان شمالی، سهمی در سبد مدال های رنگارنگ کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت های مهم آسیایی و بلکه بین المللی داشته اند و پهلوانانی مثل الیاس علی اکبری در رشته کوراش با گردن آویز طلا و محمد محمدی بریمانلو در رشته جودو با نشان برنز خود، پرچم مقدس ایران اسلامی را در جاکارتا به اهتزاز درآوردند.
ضمن قدردانی از تلاش های این ورزشکاران غیرتمند و همه کسانی که آنان را در این مسیر دشوار همراه و یاور بودند، از کوشش های ارزنده دیگر نمایندگان استان در این آوردگاه مهم یعنی بهزاد وحدانی و شاهین مهردلان هم قدردانی می کنم.
از ثمرات این تلاش ها ارتقای روحیه امید و نشاط در جامعه و ترغیب نوجوانان و جوانان استان به حضور و مشارکت فعالانه در عرصه های مختلف به ویژه ورزش است و این امر، بر اهمیت کار ورزشکاران اعزامی به این مسابقات می افزاید.
از جانب خودم و عموم هم استانی های عزیز، به این دلاورمردان تبریک می گویم و موفقیت های روزافزون برای آنان آرزومندم.

محمدرضا خباز
استاندار خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار