قاسم مهرنیا از پیشکسوتان حوزه شعرو ادب و مداح اهل بیت خراسان شمالی در شانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، با اهدا لوح تقدیر و تندیس توسط استاندار لرستان و رئیس سازمان صدا و سیما کشور تجلیل شد.
کد خبر: ۶۵۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 09 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ؛ در متن این لوح تقدیر که به امضا استاندار لرستان و رئیس سازمان صدا و سیما کشور رسیده، آمده است؛قدردانی و سپاس بی پایان و بی کران از منادیان حق و حقیقت رسانی همیشگی بر شیفتگان سرور و سالار شهیدان است.

امید است شما رهرو عاشق و ارادتمند حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همچنان مست از انفاس قدسی آن امام همام؛ در راه تعلیم شعائر بلند فرهنگ عاشوراموفق و موید باشید.

شانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی،۱۳ تا ۱۶ شهریور به میزبانی استان لرستان و در شهر خرم‌آباد برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

قاسم مهرنیا، متولد آذر ١٣٢٤، مسئولیت دبیرخانه شورای شعر استان خراسان شمالی از سال ١٣٨٧، داوری چندین دوره جشنواره های شعر استانی - منطقه ای – کشوری، مولف کتاب قطره ای از قلزم در سال ١٣٧٠، نگارش بیش از ٥٠ مقاله درباره مشاهیر، آهنگ های مقامی و سنت های کهن شهرستان بجنورد در نشریات محلی و کشوری، تقدیر شده در بخش شاعر پیشکسوت نخستین کنگره شعر آئینی استان، موسس انجمن ادبی عارف بجنوردی در سال ١٣٦٤، عضو کانون مداحان استان و شورای بنیاد دعبل خزاعی کشور، برگزیده پیرغلامان استان و تقدیر شده کشوری در تهران ، قم ، کرمان و زاهدان را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار