استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت:با توجه به این که استان در ارزیابی دستگاه های تخصصی نسبت به طرح های متقاضیان دارای رتبه یازدهم کشوری شده اما دستگاه های اجرایی باید هدف اصلی خود را رسیدن به کسب رتبه نخست کشوری قرار دهند.
کد خبر: ۶۵۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵ 10 September 2018
به گزارش ابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، محمدرضا خباز در دهمین نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهار داشت: در حوزه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به هیچ عنوان نباید اعتباراتی برگشت بخورد و این موضوع باید مورد توجه و اهتمام تمام فرمانداران باشد زیرا ضمن این که برگشت اعتبارات موضوعی پسندیده نیست از سوی مردم منطقه هم مورد شماتت قرار می گیرد.
وی تاکید کرد:باید در حوزه جذب تسهیلات به رتبه نخست کشوری دست یابیم و به کارگیری تجربیات ما و بقیه مدیران باید منجر به ایجاد اشتغال شود.
در ادامه این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز از افزایش سهمیه تسهیلات بانک ها خبر داد و گفت:در راستای ایجاد اشتغال بیشتر بانک ها تا 30 درصد سهمیه تسهیلات خود را افزایش دهند و بیشتر از 30 درصد افزایش باید با دبیرخانه کاگروه اشتغال هماهنگ شود و این موضوع باید به تمامی بانک ها ابلاغ شود.
مجید پورعیسی تصریح کرد:باید این موضوع که چه منابع تسهیلاتی در استان وجود دارد ،مورد ارزیابی و پیگیری قرار گیرد تا بر مبنای آن سیاستگذاری های لازم اتخاذ شود.
گفتنی است، ارزیابی قانون حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و رسته های جدید اولویت دار تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از اهم دستورکارهای این کارگروه بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار