به‌منظور تبیین و یادآوری ضرورت‌های تبلیغی ماه محرم همایش طلایه‌داران تبلیغ در شبستان امامزاده سید عباس(ع) بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۳۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹ 10 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ،همایش طلایه‌داران تبلیغ به‌منظور تبیین و یادآوری ضرورت‌های تبلیغی ماه محرم در شبستان امامزاده سید عباس(ع) بجنورد برگزار شد.
این همایش توجیهی و آموزشی پیش از اعزام مبلغان به مساجد شهری و روستایی در ایام محرم برپا می‌شود تا مبلغان اعزامی با هماهنگی و آگاهی بیشتری نسبت به وظایف تبلیغی خود عمل کرده و به امر تبلیغ و ترویج فرهنگ عاشورا بپردازند.
آیت الله یعقوبی در این همایش با بیان اینکه امام حسین (ع) با دو ویژگی اخلاق خوب و همت بلند، از همه کاروان بشریت پیشی گرفته است، از مبلّغان خواست تا با اخلاق خوب و الگو گرفتن از همت بلند امام حسین (ع) مردم را در ایام محرم به تعالی دعوت کنند
استاندار خراسان شمالی هم با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری درخصوص جنگ اقتصادی افزود: در حال حاضر آمریکا به گرایش های مختلف سیاسی ایران کاری ندارد و تنها دین اسلام، انقلاب و کشور ایران را هدف قرار داده است .
محمدرضا خباز افزود: هم اکنون ۲۵۰تلویزیون در سراسر دنیا به زبان فارسی علیه ایران اسلامی صحبت می کنند و ما باید مقابل آنان استوار بایستیم
حجت الاسلام آسوده مدیر کل اوقاف استان نیز در جمع مبلغین با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد موقوفات در استان با نیت اطعام و عزاداری سید الشهداء و ائمه معصومین می باشد بر تبلیغ و ترویج وقف مشارکتی توسط مبلغین در ماه محرم تاکید کرد..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار