رضا رضایی :
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ٩ کتابفروشی از استان در طرح تابستانه خرید کتاب امسال شرکت کردند.
کد خبر: ۶۵۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 11 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ؛ رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: کتابفروشی "پاتوق کتاب"، "فروغ"، "شهرکتاب"، "حاتمی"، "نوید(خانه کتاب)"، "پیام دانش"، "باغ کاعذی"، "کتابسرای عضدی" و "اندیشه سبز" از کتابفروشی هایی هستند که در طرح تابستانه کتاب شرکت کرده اند.

رضایی، بیان کرد: در این طرح کتاب‌های عمومی با ٢٠ درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان با ٢٥ درصد تخفیف برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است، که علاقمندان می توانند کتاب های مورد نیاز خود را تا پایان شهریور ماه خریداری کنند.

وی، اظهار کرد: سقف خرید برای هر فرد یک میلیون ریال می باشد که افراد می‌توانند از کتابفروشی‌های شرکت کننده در طرح تابستانه کتاب کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی تصریح کرد: طرح تابستانه خرید کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی آسان کتاب های مورد نیاز علاقمندان در سراسر کشور اجرایی شده است.

رضایی، اظهار داشت: طرح کتابفروشی به وسعت ایران و طرح تابستانه کتاب از جمله طرح‌هایی بوده که خانه کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور از سال ١٣٩٤ به اجرا گذاشته و مورد استقبال مردم در استان خراسان شمالی نیز قرار گرفته است و شهروندان علاقه‌مند به بهره‌مندی از تخفیف خرید کتاب این طرح می‌توانند تا پایان شهریورماه به کتابفروشی‌های معرفی شده، مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار