معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت مناسب سازی در تمامی ادارات و معابر شهرها گفت: پروژه های عمرانی بدون مناسب سازی افتتاح نمی شود تا مدیران بیش از پیش به اهمیت و ضرورت مسئله مناسب سازی پی ببرند و در صورت رعایت نکردن این مسائل با مدیران و پیمانکاران مربوط هم برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 12 September 2018
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، رضا رجب زاده در نشست مناسب سازی معابر و اماکن و فضاهای شهری و اداری اظهار داشت:مدیران باید آینده نگری به برخی موضوعات را در درجه اهمیت و اولویت خود قرار دهند که یکی از این موضوعات مهم، مناسب سازی ادارات و سطح شهرهاست اما برخی مدیران اهمیت چنین مسئله ای را نفی می کنند و همکاری های لازم را ندارند.
وی ادامه داد: مناسب سازی به قدری مهم و با اهمیت است که اگر به همین مدیرانی که توجه و ضرورت آن را درک نمی کنند، ویلچری داده شود تا یک مسیر خیلی کوتاه را طی کنند، قادر به انجام آن نخواهند بود؛ بنابراین باید با تمام وجود مشکلات و دغدغه های معلولان و افراد کم توان را درک کرد.
رجب زاده تصریح کرد: همان طور که برای بانوان در جامعه به دنبال ایجاد پارک هستیم، باید نواقص پارک های سطح شهر را برای راحتی معلولان و افراد کم توان برطرف کرد و برای آنان حقوق ویژه ای قائل شد و این مسئله را به طور ویژه مورد پیگیری و رصد قرار می دهم.
وی خاطرنشان کرد:باید وظیفه دینی، ملی و شرعی خود بدانیم که از افراد معلول و کم توان حمایت کنیم و آنان را همچون خانواده خود بدانیم بنابراین مکاتبه ای با دستگاه های اجرایی خواهد شد تا مبحث مناسب سازی را جدی تر تلقی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار