فرماندار شیروان گفت: متاسفانه در این شرایط جنگ همه جانبه اقتصادی، بعضی از مدیران و افرادی در درون حاکمیت نیز با دشمن همراه شده و دولت را تنها گذاشته اند.
کد خبر: ۶۵۶۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 16 September 2018

امین رضا مرآتی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شیروان اظهار داشت: دولت روحانی مظلوم واقع شده و خدماتش بازگو نشده و حال آنکه دفاع از حریم نظام و دولت باید جزو وظایف همه باشد.
وی اظهار داشت: در شرایط کنونی توطئه های دشمن پیچیده تر شده که می طلبد در کنار دولت ایستاده و بهتر و بیشتر کار کنیم.
وی با بیان اینکه شرایط کشور از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تکاملی بوده، افزود: در همه ابعاد شاهد موفقیت بوده ایم و مسیر رو به جلو بوده ولی در این چند ماه یک حمله تروریستی اقتصادی اتفاق افتاده و عده ای با قرار گرفتن در صف دشمن درصدد آسیب زدن به اقتصاد کشور برآمده اند.
فرماندار شیروان به برخی اقدامات ارزنده دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه تسهیلات روستایی 757 پرونده با مبلغ 810 میلیارد ریال به بانک ارسال شده که 323 پرونده با مبلغ 160 میلیارد ریال به مرحله پرداخت رسیده است.
مرآتی، خواستار پرداخت بدهی ادارات به دستگاه های خدمات رسان شد و افزود: تعلل ادارات در این خصوص مصداق بی تعهدی است که دستگاه های خدمات رسان را دچار مشکل کرده است.

* تورم می تواند آسیب زا باشد
نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: اگر تورم جهشی که امروز به وجود آمده، مهار نشود همه آسیب می بینند.
عبدالرضا عزیزی با بیان اینکه از محل اختلاف قیمت ارز در بازار ثانویه می توان حقوق ها را ترمیم کرد تا اقشار حقوق بگیر آسیب کمتری ببینند، افزود: امید است مجلس بتواند در قانون مدیریتی کشور این موضوع را حل کند.
وی همچنین با انتقاد از اختلاف حقوقی کارمندان در سطوح مختلف استخدامی، گفت: باید کارمند قراردادی، پیمانی و رسمی در یک رده باشند چرا که در غیر این صورت انگیزه خدمت پایین خواهد آمد و شان انسانی آنان نادیده گرفته خواهد شد.
عزیزی با اشاره به راه آهن شیروان، که در دل طرح ریلی گرگان - بجنورد - مشهد قرار دارد، گفت: مجوز آغاز 30 کیلومتر این قطعه گرفته و در بودجه 97 پیش بینی شده است که مناقصه آن در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

* خراسان شمالی و پراکنش روستاها
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز گفت: این استان دارای بیشترین پراکندگی روستایی است و از نظر زیرساخت های آموزشی، از محرومترین مناطق کشور است.
عبدالله رحیمی اظهار داشت: ما از نظر علمی جزو 10 استان برتر کشوریم که این رتبه با توجه به نبود امکانات و فضای فیزیکی مناسب، استعداد بالای فرزندان این خطه را نشان می دهد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار