با حضور استاندار و جمعی از مسئولان خراسان شمالی، آیین ویژه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه صدرای شهرستان بجنورد برگزار و زنگ مهر و مقاومت نواخته شد.
کد خبر: ۶۵۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 23 September 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی ، محمدرضا خباز استاندار در این مراسم ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این فاجعه خونبار و همه شهدای انقلاب و نظام اسلامی تصریح کرد: اکنون در حساس ترین شرایط دوران انقلاب به سر می بریم و دشمن از همیشه نسبت به ما و موشک های ایران اسلامی حساسیت بیشتری دارد چون کشوری مستقل و مهم هستیم و خلاف دوران طاغوت، دیگر کشور ما دوست و برادر یهودیان صهیونیست محسوب نمی شود و بدون حضور ایران نیز هیچ تصمیمی در منطقه گرفته نمی شود.
وی هم چنین از دانش آموزان خواست با حفظ شادابی و نشاط جوانی و نوجوانی، علم آموزی را در کنار توجه به دین اسلام به مانند دو بال پرواز، توأمان داشته باشند و خطاب به آنان توصیه کرد، در احترام به معلمان و استادان و مطالعه با وضو، همواره بکوشند.
دکتر خباز با اشاره به دوران معلمی خود، از معلمان نیز بابت تلاش هایی که برای ساختن فردای دانش آموزان این مرز و بوم به کار می گیرند، قدردانی کرد و گفت: تزکیه در اسلام مقدم بر تعلیم است و آموزش و پرورش باید معرفت اسلامی را در دانش آموزان هر چه بیشتر ترویج دهد تا بین علم و دین افتراقی ایجاد نشود.
با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 165 هزار دانش آموز استان در 2 هزار آموزشگاه با هدایت 14هزار و 500 معلم و نیروی آموزش و پرورش به کلاس های درس رفتند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار