وعده افتتاح پارک دو برار محقق نشد
وعده شهردار بجنورد برای افتتاح پارک دوبرار محقق نشد. پارک دوبرار موسوم به بام بجنورد طبق وعده شهردار قرار بود پایان شهریورماه امسال به بهره برداری برسد اما این وعده عملی نشد.
کد خبر: ۶۵۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 26 September 2018

وعده شهردار بجنورد برای افتتاح پارک دوبرار محقق نشد. پارک دوبرار موسوم به بام بجنورد طبق وعده شهردار قرار بود پایان شهریورماه امسال به بهره برداری برسد اما این وعده عملی نشد. شهردار بجنورد اواسط مرداد ماه به «خراسان شمالی» گفته بود: پایان شهریورماه عملیات به سازی فاز اول پارک جنگلی دوبرار به اتمام و به بهره برداری می رسد.
مشاهدات روز گذشته خبرنگار ما حاکی است، هنوز بخش های مختلفی از عملیات اجرایی این پارک به اتمام نرسیده، اگر چه فعالیت هایی نیز صورت گرفته و در حال انجام است. پارک دوبرار بجنورد 95 هکتار وسعت دارد. معاون شهردار بجنورد درباره علت تاخیر پروژه به روزنامه خراسان شمالی گفت: علت تاخیر در بهره برداری از پارک دوبرار اضافه شدن برخی آیتم ها به آن بود؛ به عنوان مثال در ابتدا برای آن آبشار ساده ای در نظر گرفته بودیم که آن را گسترش دادیم و 2 استخر بزرگ برای آن تعبیه کردیم که هم کار آب نما را می کند و هم به آبشار متصل می شود که خیلی وقت و هزینه دربرداشت.
«پارساپور» از اضافه شدن محوطه سازی ها در پارک خبر داد و افزود: محوطه سازی برای پارک در نظر نگرفته بودیم که آن را در حین کار افزودیم. وی با بیان این که آن چه وعده داده شده بود، محقق شده است به شهروندان اطمینان خاطر داد که کار تمام شده و فقط افزودن برخی آیتم های آن باقی مانده است. وی به افزوده شدن فضاهای پارکینگ هم اشاره و خاطرنشان کرد: در میانه راه چند پارکینگ تعبیه شد اما تصورمان این است که استقبال مردم از آبشار زیاد باشد بنابراین در محوطه بالا نیز پارکینگ اختصاص خواهد یافت که از روز چهارشنبه (امروز) عملیات آماده سازی آن شروع می شود. وی به این سوال که آیا مسیرهای ورودی و خروجی پارک تفکیک می شود، پاسخ منفی داد و بیان کرد: از آن جایی که پارک مسافت زیادی دارد این کار انجام نمی شود و تمام راه های آن طبق استاندارد طراحی شده و در مواردی نیز گسترش یافته است. «پارساپور» درباره روشنایی پارک بیان کرد: تجهیزات روشنایی خریداری شده و پس از اتمام آسفالت نصب خواهد شد.
وی در پاسخ به سوال دیگری که چرا تاکنون ست وسایل بازی بچه ها نصب نشده است، اظهار کرد: ست وسایل بازی که قرار بود در محوطه نصب شود، به ست بزرگ تری تبدیل شد که بخشی از مراحل خرید آن انجام شده و بخشی باقی مانده است که به محض خرید نصب می شود. وی اظهارکرد: در صورتی که با مشکل خاصی مواجه نشویم کار تا 2 هفته دیگر به اتمام خواهد رسید./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار