مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: بخش قابل توجهی از آب آشامیدنی تولیدی برای روستاهای استان به مصرف دام روستاییان می رسد.
کد خبر: ۶۶۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ 27 September 2018

حمید روشن روان روز چهارشنبه در حاشیه آیین آغاز به کار میز خدمت این شرکت به خبرنگاران گفت: مقرر شده سازمان جهاد کشاورزی نسبت به تامین آب برای دام روستاییان اقدام و آبشخورهایی را ایجاد کند اما تاکنون چنین نکرده است.
وی با اشاره به مشکلات تامین آب روستاها، افزود: این شرکت بعضا به خاطر مواردی مورد مواخذه قرار می گیرد که انجام آن اصلا در حوزه ماموریتی اش نیست.
روشن روان گفت: آب و فاضلاب روستایی به هیچ عنوان تکلیفی برای تامین آب دام روستاییان ندارد اما این بار را بر دوش کشیده است.
مدیرکل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی نیز بر تعامل و هم افزایی میان دستگاه های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: میز خدمت در ادارات باید تامین کننده رضایت مردم باشد.
مهدی کرامتی با اشاره به تجمع هفته گذشته مردم روستای جمی بجنورد در برابر استانداری گفت: باید با پیش بینی های درست و به موقع، مشکلات جامعه هدف را حل کنیم تا از این گونه حرکت ها جلوگیری شود.
وی افزود: البته خشکسالی و کاهش بارندگی ها مشکلات را زیاد کرده است اما ما وظیفه داریم معضلات را رصد و راهکار پیش بینی کنیم.
میز خدمت شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی به منظور خدمات رسانی بهتر به جامعه هدف، جلب رضایت مشترکان و کاهش گلایه مندی ها راه اندازی شده است.
به گفته مدیرعامل آبفار با راه اندازی این میز، با به کارگیری نیروهای متخصص و مجرب، ۲۲ نوع خدمت به مراجعان ارائه می شود.
شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی 117 هزار مشترک دارد.
بر اساس اعلام این شرکت، با اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستاها، میزان بهره مندی ساکنان این مناطق از آب سالم به 77.18 درصد رسیده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار