شیروان شهری با توانمندی های بسیار؛
کد خبر: ۶۶۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 01 October 2018

رونق و شکوفایی شیروان یگانه نقطه اتصال همه ما ساکنان این شهر شمالی در خطه خراسان است. شهری که به باور همه کارشناسان ظرفیت های بسیار دارد و بسترهای پویا برای تبدیل شدن به یکی از قطب های صنعت‌، کشاورزی، خدمات و بسیاری مشاغل نو ظهور که ره آورد تکنولوژی های نوین اند.

در حوزه کشاورزی با باغات انگور و نژاد با کیفیت اقلام مختلف آن و ظرفیت بالای آن در نگهداری و تبدیل به سایر محصولات، زراعت و دامپروری و شرایط مناسب جغرافیایی و وجود نیروی انسانی متخصص و... همه و همه بیانگر آن است که شیروان می تواند دوباره شیروان شود.

شیروان با همه دارایی های تاریخی، جغرافیایی، نیروی انسانی و همه اندوخته های فرهنگی و معنوی اش گرچه طی سالهای اخیر گامهایی را برای تغییر برداشته با این حال هنوز چنان دونده ای پر انرژی پشت خط آغاز می ماند.

دونده ای که سخت نیازمند گشودن برخی گره ها از دست و پایش است تا با رونق اشتغال و پویایی اقتصاد شهری و سهم بخشی به تحولات روستایی اش بتواند با سرعت رقبا و همسایگانش را در رقابت کار و سرمایه، اقتصاد و اجتماع پشت سر بگذارد و این میسر نمی شود مگر با بها دادن به نیروی انسانی شایسته و هر چه فراخ تر کردن حلقه مدیریتها، اعتبارات و یکی شدن همه دست اندرکاران این خطه.

دکتر قربانعلی اسدی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار