مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی:
شبکه های تولید فرش دست باف در روستاهای خراسان شمالی ایجاد می شود. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با بیان این مطلب در بازدید از کارگاه های فرش بافی روستای تکله قوز افزود: ایجاد اشتغال پایدار در زمینه فرش دست باف در روستاهای هدف خراسان شمالی از طریق اجرای برنامه های آموزشی، ارتقای مهارت، اتصال به بازار و پشتیبانی از تولید انجام می شود.
کد خبر: ۶۷۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 25 October 2018
 شبکه های تولید فرش دست باف در روستاهای خراسان شمالی ایجاد می شود. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با بیان این مطلب در بازدید از کارگاه های فرش بافی روستای تکله قوز افزود: ایجاد اشتغال پایدار در زمینه فرش دست باف در روستاهای هدف خراسان شمالی از طریق اجرای برنامه های آموزشی، ارتقای مهارت، اتصال به بازار و پشتیبانی از تولید انجام می شود.«سیاوش وحدت» گفت: طرح ایجاد شبکه های تولید فرش دست باف در روستاهای استان با همکاری سه جانبه شرکت شهرک های صنعتی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و سازمان فنی و حرفه ای خراسان شمالی در روستاهای هدف در حال انجام است.وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه منعقد شده، شرکت شهرک های صنعتی وظیفه بازدید از کانون های تولید فرش و حمایت مالی و معنوی از اعضای شبکه برای حضور در نمایشگاه ها را بر عهده دارد. وی اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان اتصال شبکه به بازار، تأمین مربیان برای آموزش بافندگان و مشارکت در تأمین مواد و ابزار مورد نیاز شبکه را برعهده دارد.وی افزود: مشارکت در برگزاری دوره های آموزشی، نظارت بر اجرای صحیح آموزش، برگزاری آزمون و اعطای گواهی نامه به اعضای شبکه از وظایف متعهد شده سازمان فنی و حرفه ای کشور است.
وی به برگزاری دوره های آموزش رایگان برای اعضای شبکه اشاره کرد و گفت: طی 7 ماه از تاریخ انعقاد تفاهم نامه 270 نفر در 7 روستای هدف تحت آموزش قرار گرفته اند./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار