با حضور مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مدیران ستادی استانداری خراسان شمالی، مراسم معارفه جواد نوروزی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 20 November 2018

به گزارش  تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مدیرکل حوزه استاندار در این نشست با تاکید بر این که روابط عمومی یک علم است که به تجربه و تخصص هم نیاز دارد، اظهار داشت: روابط عمومی نقش سخنگوی یک سازمان را بر عهده دارد که در راستای مفهوم مهم پاسخ‌گویی در حرکت است .
بهمن شیردل از روابط عمومی به عنوان قلب یک سازمان و وزارتخانه نام برد و افزود: به هر میزانی که روابط عمومی منظم و پویاتر باشد، بدون شک نگاه به سازمان هم متفاوت تر خواهد بود.
وی تصریح کرد:اطلاع رسانی سریع و ارائه اطلاعات درست و صحیح و به موقع از وظایف اصلی حوزه روابط عمومی به شمار می رود که امیدواریم شاهد رتبه های برتر حوزه روابط عمومی استانداری در کشور باشیم.
در ادامه این مراسم سرپرست روابط عمومی استانداری نیز گفت:یکی از حوزه هایی که بیشترین و حساس ترین فعالیت ها را انجام می دهد، روابط عمومی هر سازمانی است.
جواد نوروزی خاطرنشان کرد: امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی چابک از اصلی ترین نیازهای حوزه روابط عمومی تلقی می شود تا بتوانیم قدم های به رو به جلو برداریم.
وی تصریح کرد: با توجه به این که این استان جوان است، نیازمند نگاه ویژه ای به حوزه روابط عمومی ها هستیم تا فعالیت ها بر مبنای استانداردها انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار