یزدان پناه :
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با تأکید بر ساخت برنامه های راهبردی در جهت معرفی بیشتر جاذبه های گردشگری، آثار تاریخی و ظرفیت های صنایع دستی این استان، گفت: تمایل و زمینه های بسیار خوبی برای گسترش این امر با همکاری صدا و سیما وجود دارد.
کد خبر: ۶۸۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 04 December 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه در دیدار صمیمانه و جلسه مشترکی که با حضور مدیرکل و معاونین صدا و سیمای استان برگزار شد، اظهار کرد: تعامل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با رسانه به ویژه صدا و سیما می تواند در تحقق مأموریت مشترک هر دو سازمان که توسعه فرهنگی استان است، کمک کند.

یزدان پناه افزود: بیشترین مسافر عبوری خراسان شمالی از استان های همجوار همچون خراسان رضوی، گلستان، مازندران و... است که برای جذب و ماندگاری آنها باید ظرفیت های موجود و ناشناخته را در این استان ها بیشتر معرفی کنیم که در این زمینه صدا و سیما نقش موثری را می تواند داشته باشد.

وی اقدامات رسانه ملی را در جهت معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری استان، مورد تائید میراث فرهنگی و گردشگری دانست و گفت: رویکرد صدا و سیما، رویکرد خوبی است و با تعامل بیشتر و ایجاد کمیته کاری مشترک، می توان ساخت برنامه های راهبردی را گسترش داد.

وی همچنین با اشاره به گستره بالای مخاطبان برنامه های صدا و سیما در نقاط مختلف استان، بر لزوم ساخت برنامه های آموزشی با مضامین افزایش فرهنگ گردشگرپذیری، آشناسازی عموم با مزایا و معایب گردشگری و... اشاره کرد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی نیز در این دیدار با تأکید بر افزایش همکاری های بین بخشی در جهت رشد و توسعه استان، اظهار کرد: تلاش ما ایجاد تغییر نگاه در بدنه مدیریتی استان بوده که خوشبختانه ارتباط خوبی نیز با سازمان ها از جمله میراث فرهنگی استان برقرار است.

حمید قربانی جم ضمن اعلام آمادگی جهت ساخت برنامه های راهبردی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عنوان کرد: در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر معرفی استان از شبکه های ملی متفاوت تر از گذشته محقق شده، افزود: میزبانی از بیست و دومین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون در سال 98 بهترین فرصت برای معرفی استان است که تعاملات ما با میراث فرهنگی سبب استفاده مطلوب از این ظرفیت خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار