کد خبر: ۶۹۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 13 December 2018

تابناک / رقابت های قایقرانی آب های آرام بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، با قهرمانی تیم گیلان در رده سنی بزرگسالان پابان یافت.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: در جریان این مسابقات که در تهران و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان جریان داشت، تیم گیلان در رده سنی بزرگسالان با تصاحب مدال های رنگارنگ و کسب 63 امتیاز بالاتر از تیم های تهران و توابع تهران قرار گرفت و عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.
سعید علیپور افزود: در جریان این مسابقات و در رشته های مختلف ، در کایاک یک نفره 200 متر بزرگسالان، آتنا رئوفی از استان گیلان عنوان قهرمانی را کسب و مدال طلا را تصاحب کرد؛ همچنین پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه دیگر بانوان قایقران گیلانی در این رشته توانستند به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گیرند و مدال های نقره و برنز را کسب کنند تا هر سه مدال کایاک 200 متر بزرگسالان به ورزشکاران گیلانی تعلق گیرد.
وی اضافه کرد: در فینال کانوی یکنفره 200 متر بزرگسالان نیز الناز شفیعیان از گیلان پس از ورزشکاری از همدان روی سکوی دوم قرار گرفت و مدال نقره این بخش را برگردن آویخت؛ در فینال کایاک دونفره 500 متر بزرگسالان، تیم گیلان با ترکیب الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور پس از تیم تهران روی سکوی دوم قرار گرفت تا مدال نقره این ماده را نیز تصاحب کند.
علیپور افزود: در فینال کایاک چهارنفره 500 متر بزرگسالان، تیم گیلان با ترکیب الناز شفیعیان، نجمه سجادی، آرزو صیاد و نرجس کارگرپور پس از تهران دوم شد تا به مدال نقره این رشته نیز دست یابد ضمن آنکه در جریان رقابت های قایقرانی آب های آرام بانوان کشور و انتخابی تیم ملی در ماده کانو دو نفره مسافت 500 متر رده سنی بزرگسالان ، پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از استان گیلان موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از مسابقات شدند.
وی اضافه کرد: در ماده کایاک یک نفره 500 متر رده سنی بزرگسالان هم الناز شفیعیان دیگر قایقران شایسته گیلانی حاضر در این مسابقات، پس از ورزشکارانی از استان های همدان و تهران، روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز کسب کرد.
در رقابت های قایقرانی قهرمانی آب های آرام بانوان کشور و انتخابی تیم ملی ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش کانو و کایاک در مواد مختلف و به مدت دو روز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران با هم به رقابت پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار