رئیس مرکز رشد واحدهای فناور اسفراین گفت: 2 طرح کسب و کار فناورانه واحدهای مستقر در این مرکز از میان 21 طرح منتخب کشور، به مرحله پایانی جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی راه یافتند.
کد خبر: ۶۹۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 16 December 2018

مجید قربانزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران این طرح ها را سامانه جامع پایش بیمار با کارت سلامت از امیرعباس محمدی کوشکی و طرح وسایل آموزشی خلاقانه از صالح محمدی رضایی عنوان کرد که به همراه 2 طرح دیگر از خراسان شمالی در این رقابتها حضور یافته اند.
چهاردهمین دوره جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و چهارمین دوره طرح ملی کسب و کار دانشجویی، دیماه امسال در اصفهان برگزار می شود.
جشنواره ملی شیخ بهایی از سال 83 هر سال از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با هدف ترویج و توسعه فن آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه های مختلف فن آفرینی با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.
این جشنواره در 2 بخش اصلی مسابقه ای و غیرمسابقه ای برگزار می شود که بخش مسابقه جشنواره شامل قسمت های طراح کسب و کار آزاد، المپیاد طرح کسب و کار دانشجویی، فن آفرینان و فرصت های سرمایه گذاری است.
مرکز رشد واحدهای فناور اسفراین از بهمن 93 در مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین آغاز به کار کرد و هم اکنون 24 هسته و شرکت فن آور را در خود دارد.
شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60کیلوکتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار