در حالی که مقدمات واگذاری تیم پدیده به‌سازمان همیاری فراهم شده بود، مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی از قطعی شدن واگذاری این تیم به‌شرکت خصوصی شهر خودرو خبر داد.
کد خبر: ۶۹۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 19 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد درخصوص آخرین وضعیت تیم پدیده گفت: ضمن تقدیر از مسؤولان استانداری خراسان رضوی، شورای اسلامی شهر مشهد و سازمان همیاری به‌خاطر حمایت‌های مالی خوبی که تاکنون از این تیم داشتند، مقدمات واگذاری تیم به‌سازمان همیاری فراهم شده بود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: اما باتوجه به‌اینکه شهر خودرو به‌عنوان اسپانسر بخش خصوصی برای تحویل گرفتن تیم فوتبال پدیده و پرداخت هزینه‌های آن به‌صورت مکتوب اعلام آمادگی کرده بود، جلساتی برگزار شد و از آن جایی که سیاست دولت توجه و حمایت از بخش خصوصی است، تصمیم بر این شد تا از این شرکت حمایت شود.

 

وی بااشاره به‌ارسال نامه به‌استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: جلساتی با استانداری و مدیرعامل تیم پدیده داشتیم، باتوجه به‌پیگیری‌های استانداری قرار بر این شد تا طی چند روز آینده نتیجه نهایی اعلام شود.

 

فتاحی بابیان اینکه این شرکت از نظر آخرین وضعت مالی دچار مشکلی نبوده، خاطرنشان کرد: چندروز فرصتی که استانداری خراسان رضوی خواسته تنها برای اطمینان‌خاطر است و مشکلی برای عقد قرارداد و انتقال این تیم وجود ندارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تشکر از حمایت مردم از تیم پدیده گفت: این تیم توانست در نیم فصل نخست عنوان نائب قهرمانی را از آن خود کند و شادی و نشاط را به‌شهر هدیه دهد، مردم حق دارند که نگران وضعیت این تیم باشند ما نیز پیگیر هستیم تا بهترین اتفاقات رخ دهد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سهامدار پدیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
مگه این تیم دولتیه که داره به بخش خصوص واگذار شده. یا اینکه رسما دولت اموال مردم رو تو پدیده بالا کشیده...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار