رئیس مجمع نمایندگان خبر داد:برنامه ریزی برای سفر معاون وزیر به منظور بازدید از محور بجنورد- گلستان
کد خبر: ۶۹۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 26 December 2018

لایحه بودجه سال 98 کشور، روز گذشته از طرف رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی ارائه شد و حالا نوبت به نمایندگان شهرستان های استان در خانه ملت رسیده است تا با بررسی جزئیات بودجه سال آینده استان برای چکش کاری و افزایش احتمالی آن به منظور اختصاص بودجه به پروژه های مهم خراسان شمالی اهتمام به خرج دهند.
خبرنگار ما روز گذشته با نمایندگان استان در خانه ملت تماس گرفت تا از چند و چون بودجه ۹۸ خراسان شمالی بپرسد که در این بین، تنها رئیس مجمع نمایندگان استان پاسخگوی روزنامه «خراسان شمالی» شد و پاسخی از سوی اکبری و قوامی دریافت نشد. رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: درباره جزئیات بودجه استان تا ۲ هفته آینده می توان صحبت کرد.
«علی قربانی» اعلام کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور انتظار افزایش بودجه استان را در سال آینده نداریم اما با بررسی ارقام پیشنهاد شده برای پروژه های مختلف استان روی افزایش بودجه پروژه هایی که پیشرفت قابل ملاحظه ای دارند یا برای استان مهم هستند تمرکز خواهیم کرد. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: محور بجنورد- گلستان یکی از پروژه های مهمی است که روی آن متمرکز خواهیم شد. وی خاطرنشان کرد: در حال رایزنی با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای سفر به استان و بازدید از محور بجنورد- گلستان هستیم./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار