استاندارخراسان شمالی در جلسه شورای اداری فاروج تاکید کرد:
استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای اداری فاروج بر تکمیل دو مجتمع فرهنگی و هنری در حال ساخت این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۹۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 06 January 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی این اداره ؛ محمد علی شجاعی همچنین در این جلسه دستور داد: مجتمع فرهنگی ناتمام فاروج که از اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خارج شده بود، دوباره به اهالی فرهنگ و هنر بازگردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه خواستار تکمیل سریع مجتمع فرهنگی و هنری فاورج و تخصیص اعتبار برای بهره برداری آن تا پایان سال ٩٨ شد.

حسین فرخنده، وجود مجتمع فرهنگی و هنری را به منظور بهره مندی جامعه فرهنگی و هنری در شهرستان ها مهم دانست و افزود: همه فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر در مجتمع های فرهنگی و هنری و با مشارکت حداکثری هنرمندان شکل می گیرد.

وی، در ادامه با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی و هنری شهرتیتکانلو فعال است، از راه اندازی سینما در این مجتمع تا پایان سال جاری خبرداد.

فرخنده، با اشاره به نیاز افراد به وجود سینما، افزود: چنانچه سالن مناسب در شهرفاروج در اختیار قرار گیرد نسبت به تجهیز آن برای امکانات پخش فیلم اقدام می کنیم.

وی، در ادامه همچنین خواستار بهره برداری سریع کتابخانه خرق شد و گفت: پس از تکمیل، این کتابخانه به نهاد کتابخانه های عمومی واگذار خواهد شد.

فرخنده، از برگزاری جشنواره نغمه های شاه جهان در اسفند ماه سال جاری خبرداد و با توجه به وجود قابل توجه فعالان قرآنی، حافظان و مربیان قرآنی خواستار برگزاری نشست ها، برنامه ها و دیدار های قرآنی استانی در شهرستان فاروج شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار