با همکاری جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، انجمن یاوران وقف با محوریت راه اندازی مرکز درمان ناباروری در استان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۰۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 07 January 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، دکتر رضا شاهین فر، رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی، ۱۶ دی ماه در نشست اعضای این انجمن اظهار کرد: یکی از حوزه های مورد نیاز جامعه برای ورود واقفان و خیران، حوزه سلامت است که با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی، جلب مشارکت های مردمی ضروری است.
وی افزود: با توجه به ضرورت وجود مرکز درمان ناباروری در استان، با همکاری جهاددانشگاهی خراسان شمالی و دانشگاه علوم پزشکی تاسیس این مرکز در دستور کار قرار گرفته است که عملیات بهره برداری از آن در مراحل پایانی است، در مرحله بعدی نیز مجتمع درمانی سلامت در استان با رویکرد ارائه خدمات تخصصی در استان راه اندازی خواهد شد.
وی ادامه داد: هم اکنون تامین فضای فیزیکی مرکز درمان ناباروری در جهاددانشگاهی از پیشرفت ۸۵ درصدی برخوردار بوده و بخشی از تجهیزات تخصصی مورد نیاز این مرکز نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی واگذار شده است و مشارکت دستگاه‌های اجرایی، خیرین و مردم راه اندازی این مرکز را تسریع می کند.
رئیس جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: هدف ارائه خدمات ارزان قیمت به مراجعان به این مراکز است که ورود واقفان و خیران به این حوزه و کمک به تامین هزینه ها، این هدف را محقق خواهد کرد.
وی ضمن تقدیر از همکاری اداره کل اقاف و امور خیریه برای راه اندازی انجمن یاوران وقف با محوریت مرکز درمان ناباروری در خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد با مشارکت نیکوکاران و حمایت استان هر چه زودتر این مرکز به بهره برداری برسد.
حجت‌الاسلام صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: تشکیل انجمن یاوران وقف با محوریت راه اندازی مرکز درمان ناباروری ظرفیت خوبی است که باید برای جلب مشارکت های نیکوکاران در استان و کشور تلاش شود.
وی افزود: در این راستا اجرای برنامه های تبلیغی و ترویجی و برگزاری همایش برای معرفی این انجمن و انتظارات آن ضروری است.
وی ادامه داد: همیاری رسانه ها و بویژه صدا و سیما برای معرفی انجمن و اطلاع رسانی و جلب مشارکت خیران و واقفان کمک بزرگی برای تحقق هدف است همچنین باید از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه بهره برداری کرد.
حجت الاسلام صفری حوزه سلامت را از حوزه هایی دانست که به طور ضروری نیازمند ورود خیران و واقفان است و ابراز امیدواری کرد تشکیل این انجمن خدمات این حوزه را در استان توسعه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار