امروز و فردا مسابقات قهرمانی نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی استان در سالن شهید پوررضای شیروان برگزار می شود. مسئول روابط عمومی هیئت کشتی استان به خبرنگار ما گفت: نفرات برتر 10 وزن این مسابقات در هر دو رشته آزاد و فرنگی معرفی خواهند شد تا نوجوانان فرنگی کار به رقابت های کشوری بیرجند و آزاد کاران به مسابقات قهرمانی کشور در سیرجان اعزام شوند.
کد خبر: ۷۰۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 10 January 2019

امروز و فردا مسابقات قهرمانی نوجوانان کشتی آزاد و فرنگی استان در سالن شهید پوررضای شیروان برگزار می شود.
مسئول روابط عمومی هیئت کشتی استان به خبرنگار ما گفت: نفرات برتر 10 وزن این مسابقات در هر دو رشته آزاد و فرنگی معرفی خواهند شد تا نوجوانان فرنگی کار به رقابت های کشوری بیرجند و آزاد کاران به مسابقات قهرمانی کشور در سیرجان اعزام شوند.
یوسف ولی زاده افزود: همچنین دوره کنترل و ارتقای داوران ملی را در جریان این مسابقات خواهیم داشت که با حضور «ناصر فروتن» داور درجه یک بین المللی و مدرس فدراسیون کشتی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: همچنین رویداد مهم دیگر در این رشته، اعزام کشتی گیران رشته پهلوانی در رده سنی بزرگ سالان به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کرج است که جمعه انجام خواهد شد.
وی اظهار کرد: مهدی علمی، حمید الهیان، احمد جفاکش، عباس داوودی، مجتبی کلانتریان، امیر محمدی، کامران دولو و رضا حسن زاده به مربیگری سام تفضلی، مجید آریایی، علی نیستانی، ابراهیم ولیان و موسی یزدانی به سرپرستی محمد میری راهی این مسابقات خواهند شد.
وی تصریح کرد: حسن عباس پور، مهران حسن زاده و علی قهرمانلو نیز ورزشکاران استان در وزن مثبت 100 کیلو هستند که به صورت اوپن برای تعیین پهلوان کشور و اعطای بازوبند پهلوانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار