جلسه ساماندهی کشتارگاه صنعتی دام بجنورد با حضور نمایندگان استانداری، شهرداری و سرمایه گذار در دفتر مدیر کل دامپزشکی استان برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 10 January 2019

به گزارشتابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی این اداره ، با حضور نماینده مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری و شهرداری در دفتر مدیر کل دامپزشکی، برنامه ریزی هایی در راستای تجهیز و تکمیل کشتارگاه صنعتی دام استان انجام گرفت.

مدیر کل دامپزشکی استان گفت: با توجه به اهمیت تنها کشتارگاه صنعتی دام خراسان شمالی در تامین گوشت گرم استان، ضروری است کلیه دستگاه های متولی این مجموعه تولیدی، همکاری لازم را در راستای به حداکثر رساندن توان تولیدی آن داشته باشند.

دکتر سید محمد مهدی احمدی افزود: در جلسه ای که با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار گردید مقرر گردید پیمانکار جدید مجتمع تولیدی کشتارگاه صنعتی دام شهرستان بجنورد، به همراه نماینده شهرداری، علوم پزشکی، محیط زیست و کارشناسان دامپزشکی، با حضور در کشتارگاه دام نواقص را طی صورت جلسه ای به پیمانکار اعلام و پس از رفع نواقص، جهت انجام مراحل بعدی صدور پروانه بهداشتی به این اداره کل مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، کشتارگاه صنعتی دام استان، در صورت رفع نواقص و راه اندازی بخش های مختلف آن، پتانسیل بالایی در تأمین گوشت مورد نیاز استان و حتی صادرات به دیگر استان ها را دارد که جهت تحقق این مهم ، نیاز به تعامل و همکاری بین دستگاهی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار