استاندار خراسان شمالی در نشست با مدیران رسانه های استان:
استاندار خراسان شمالی ضمن اعلام آمادگی برای میزبانی یک رویداد بزرگ مطبوعاتی کشور در استان، گفت: سال ۹۸ باید در هر ماه حداقل یک رویداد بزرگ ملی و بین المللی را در استان داشته باشیم تا استان دیده شود و مسیر توسعه طی شود.
کد خبر: ۷۰۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ 12 January 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی این اداره ؛ محمد علی شجاعی در نشست مدیران رسانه های استان با معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ها در توسعه، گفت: توسعه امری همه جانبه است که این مهم با هوشمندی رسانه ها بیشتر محقق می شود.

وی اضافه کرد: توسعه امری همه جانبه است و اگر همه چیز را با هم در یک سطح قرار ندهیم فقط باعث رشد یک بخش می شود برای توسعه هر چه بیشتر استان نیازمند تلاش رسانه های استان هسیتم .

محمد علی شجاعی، بر تشکیل نهادی به عنوان یک شعبه اقتصادی برای کسب درآمد خبرنگاران تاکید کرد و افزود: استانداری در این خصوص اعلام آمادگی کامل دارد.

وی افزود: همچنین تلاش می کنیم در قالب یک کار فرهنگی قراردادی با رسانه ها و خبرنگاران بسته شود تا در شکل و چهارچوب مشخص تجربه و تخصص خود را در آنجا به کار گیرند و به نوعی برای آنها درآمدزایی داشته باشد.

شجاعی با تاکید بر حمایت از شروع به کار تعاونی مسکن خبرنگاران، گفت: در این راستا یک نفر ویژه مسئولیت پیگیری امور خبرنگاران در استانداری خواهد بود.

وی یادآور شد: برای استفاده از امکانات رفاهی نیز برنامه ریزی می شود تا کارت ویژه خبرنگاران تعریف شود تا از خدمات رفاهی سخت و نرم افزاری که امکان پذیر است استفاده کنند.

شجاعی گفت: رسانه ها در روشنگری و مطالبه گری مردم بسیار تاثیرگذار هستند و خراسان شمالی نیز برای توسعه نیازمند کمک و همراهی آنها برای سریع تر کردن گام های توسعه است.

در ادامه این نشست تعدادی از نمایندگان رسانه ها و کانون های آگهی و تبلیغات استان به ارائه مشکلات و مطالبات حوزه رسانه و نیز کانون های آگهی و تبلیغات پرداختند.

همچنین در این جلسه از مادر شهید محمدرضا امانی تنها شهید خبرنگار خراسان شمالی با اهدا لوح تقدیر توسط دکتر سلطانی فر معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار