رضا رضایی :
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: دومین مجوز الکترونیکی چاپ دیجیتال در بجنورد صادر شد.
کد خبر: ۷۰۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 13 January 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رضا رضایی، اظهار کرد:مجوز فعالیت این واحد چاپ دیجیتال به مدیرمسئولی محسن مرسلی جعفر آبادی در بجنورد صادر شده است.

وی افزود: تهیه مکان مناسب، استقرار ماشین آلات و تجهیزات پیش بینی شده در دستورالعمل و طرح ارائه شده از جمله شرایطی است که این واحدها باید داشته باشند.

رضایی، تصریح کرد: به کارگیری تعداد مناسب نیروی انسانی و انتخاب نام مناسب با هماهنگی قبلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیز از شرایط و مقرراتی است که این واحدها در فعالیت خود باید رعایت کنند.

وی، با بیان اینکه این اداره کل حمایت های لازم را برای اعتلای صنعت چاپ از بخش خصوصی انجام می دهد، خاطرنشان کرد: تا کنون از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجوز فعالیت ٥٠ چاپخانه و صنایع وابسته در استان صادر شده است.

رضایی، با اشاره به اینکه فرآیند صدور مجوز فعالیت های حوزه چاپ جهت تسهیل در امور، الکترونیکی شده است،گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه جامع چاپ به آدرس http://chap.farhang.gov.ir/publication نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار