براساس آخرین وعده مسئولان خراسان شمالی زمان بهره برداری از استخر دانش آموزی فاروج مهرماه امسال بود اما، مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اعلام کرده است در صورت تخصیص هفت میلیارد ریال، این طرح پایان امسال افتتاح می شود.
کد خبر: ۷۰۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 13 January 2019

امین فلاح روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: استخر دانش آموزی فاروج هم اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
ساخت استخر دانش آموزی فاروج با یکهزار و 416 متر که ای بخش های سونا، جکوزی ویک سالن بدنسازی است در سال 90 آغاز شد و تاکنون، تاریخ های متفاوتی برای بهره برداری از این طرح مطرح شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای این طرح 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است بیان داشت: علاوه بر اینکه دیوار، محوطه و بخش سرایداری این طرح هنوز اجرایی نشده است با توجه به پیچیدگی روند آبگیری، امیدواریم تا پایان سال این طرح تکمیل و به بهره برداری برسد.

* استخر به بخش خصوصی واگذار شود
سرپرست فرمانداری فاروج گفت: هدفگذاری برای هر دو استخر ناتمام شهرستان واگذاری به بخش خصوصی است.
مسعود صادق با اشاره به اینکه برای استخر آموزش وپرورش متقاضی بخش خصوصی داریم اما آموزش وپرورش مقاومت می کند افزود: برای واگذاری با توجه به قانون بودجه 97 برای تکمیل و بهره برداری به بخش خصوصی اعلام آمادگی می کنیم.
وی با اشاره به تسهیل قانون برای واگذاری طرح های ناتمام به بخش خصوصی بویژه درقانون بودجه 97 بیان داشت: در واگذاری اما تمام شرایط بهره بردار یعنی آموزش و پرورش لحاظ می شود.
در شهرستان 52 هزار نفری فاروج دو طرح استخر عمومی و استخر دانش آموزی ناتمام باقی است که به ترتیب در سال های 89 و 90 کلنگ زنی شدند اما همچنان بهره برداری از این طرح ها با اما و اگرهایی همراه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار