سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: "سیمرغ پروانه ها"در بخش کودکان و نوجوانان این استان به پرواز در می آید.
کد خبر: ۷۰۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 24 January 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری، اظهار کرد: همزمان با سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ٥ فیلم در بخش کودک و نوجوان برای دانش آموزان به صورت رایگان در سینما گلشن بجنورد اکران خواهد شد.

وی، با بیان اینکه اکران فیلم ها با توجه به گروه های سنی مختلف در بخش کودکان و نوجوانان خواهد بود، اظهارداشت: فیلم "آخرین داستان"به کارگردانی اشکان رهگذر برای گروه سنی دبیرستانی، "شب آفتابی" به کارگردانی علی مدنی برای گروه سنی دوره اول و فیلم های "ضربه فنی" به کارگردانی غلامرضا رمضانی، "پاستاریونی" به کارگردانی سهیل موفق و "بنیامین" به کارگردانی محسن عنایتی برای تمام گروه های سنی ١٣ تا ١٧بهمن ماه و همزمان با جشنواره فیلم فجر در سینما گلشن بجنورد اکران می شود.

حیدری، افزود: این برنامه ها در چارچوب سیاست های حمایتی سازمان سینمایی از سینمای کودک و نوجوان طراحی شده و تماشای این آثار برای دانش آموزان رایگان خواهد بود.

وی گفت: مدارس خراسان شمالی از طریق اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند از شرایط نمایش رایگان ۵ فیلم سینمایی کودک و نوجوان در ایام برپایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بهره ببرند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در خراسان شمالی از ١٢ تا ۲۲ بهمن ماه با اکران ١١ تا ١٤ فیلم در دو سینمای عمیق و گلشن بجنورد میزبان علاقمندان و تماشاگران خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار