همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرایی شد:
رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان از اهدای پکیج کتب مداخله ای و درمانی بالغ بر 120 جلد کتاب تخصصی به مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری سطح استان همزمان با ایام مبارک دهه فجر و چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 04 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی  علی متقیان در توضیح این خبر افزودند: توسعه و ترویج فرایند دانش افزایی معلمان به ویژه همکاران شاغل در مراکز مشکلات خاص یادگیری از دغدغه های اصلی و اهداف عالیه مد نظر اداره آموزش و پرورش استثنایی استان می باشد که در راستای اجرایی کردن این مهم، بالغ بر 120 جلد کتاب تخصصی تهیه و به مراکز مربوطه توزیع شد.

وی در ادامه افزود: در استان خراسان شمالی تعداد 10 مرکز آموزشی و توان بخشی مشکلات ویژه یادگیری مشغول به فعالیت و ارایه خدمات هستند که به هر مرکز یک پکیج تخصصی کتاب تخصیص یافته است.

متقیان با تاکید بر این امر که به روزآوری اطلاعات و خدمات ارایه شده در مراکز مشکلات ویژه یادگیری از اهم کارها است عنوان نمود: کیت تخصصی شامل ابزارهای آموزشی و توان بخشی مرتبط نیز در حال خریداری است که به زودی به مراکز توزیع می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار