استاندار خراسان شمالی در قالب برنامه ۱۰ شب ۴۰ مسجد به مناسبت دهه فجر، شامگاه شنبه سیزدهم بهمن ماه در جمع صمیمی و پرشور اهالی روستای بیدک از توابع بجنورد حاضر شد و ساعتی را به شنیدن دغدغه ها و مطالبات آنان اختصاص داد.
کد خبر: ۷۱۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 04 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در این مراسم پس از شنیدن مهم ترین مطالبات اهالی روستا دستور داد، طی دو روز آینده با تشکیل نشست ویژه ای در حضور معاون سیاسی استاندار و مساعدت دیگر مدیران ستادی و دستگاه های اجرایی استان، مشکلات اهالی این روستا پیگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات هر منطقه را به کمک خود اهالی حل می کنیم؛ بنابراین مردم نیز با نهادسازی و تشکیل شرکت های تعاونی، در این امر و ارتقای منطقه خود سهیم شوند.
استاندار با اشاره به مجاورت این روستا با شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بجنورد گفت: با تشکیل شرکت های تعاونی، توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی و دامپروری و ارتقای مهارت های فنی و حرفه ای افراد می توان از این دو موقعیت ویژه برای افزایش درآمد اهالی، گسترش اشتغال و افزایش ماندگاری مردم در روستا بهره جست تا مهاجرت جوانان به شهرها را شاهد نباشیم. وی اضافه کرد: روستاییان ما باید با ارتقای توانمندی خود، به فعالیت اقتصادی تولیدی و کارآفرینی ادامه دهند و برای این منظور می توانند از تسهیلات مناسب و کم بهره دولت برای توسعه مشاغل خرد و خانگی هم استفاده کنند.
استاندار پیش از حضور در روستای بیدک، از سایت منطقه ویژه اقتصادی بجنورد هم دیدن کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار