با حضورمعاون امور اقتصادی استاندار؛
با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی نشست تخصصی روسا و دبیران هیئت های اندیشه ورز استان تشکیل شد.
کد خبر: ۷۱۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ 06 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محید پورعیسی در این نشست تخصصی اظهار داشت: بعد از انقلاب امکانات رفاهی فراوانی در گستره جغرافیایی ایران به ویژه مناطق محروم و روستایی توسط نظام جمهوری اسلامی ارائه شد. وی افزود: با گسترش علم و دانش، رضایت مردمی برای کسب امکانات رفاهی متفاوت است و به رغم تلاش های فراوان برای ارائه امکانات رفاهی اما شاهد برخی نارضایتی ها هستیم. وی تصریح کرد: به اعتقاد بنده شتاب و آهنگ افزایش علم و دانش مردم بیشتر از ارائه امکانات رفاهی است. وی تاکید کرد: هیئت های اندیشه ورز استان باید بر روی این موضوع مطالعه داشته باشند.
پورعیسی خاطرنشان کرد: انسان باید پاسخگو و مطالبه گر باشد و همچنین باید رویکردها و تفکرات خوشبینانه و انسجام اجتماعی در جامعه گسترش یابد. وی با اشاره به سفر سال ۹۱ مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، اظهار داشت: این حضور هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان به ارمغان داشت و در حوزه اعتبارات استانی و تسهیلات بانکی سالانه شاهد تخصیص اعتبارات هستیم و این اعتبارات در حوزه های مختلف بهداشت و درمان، راه، آموزش و ...‌‌ هزینه می شود. وی گفت: حضور نهادهای مختلف انقلابی در استان مانند بنیادهای علوی و برکت و هم چنین انتخاب راز و جرگلان به عنوان پایلوت تعاون شهر در کشور با هدف تامین زیرساخت ها و افزایش امکانات رفاهی و محرومیت زدایی بوده است. وی مطرح کرد: آمادگی داریم زمینه حضور هیئت های اندیشه ورز را در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی و اجتماعی فراهم کنیم تا با برنامه ریزی مناسب طی زمان بندی مشخص آبادانی استان را رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار