شهردار ورامین با اشاره به ضرورت نوسازی بافت های قدیمی شهری اعلام کرد :حدود یک پنجم از محدوده شهر جزو بافت فرسوده است.
کد خبر: ۷۱۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸ 16 February 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ حسین دهقان که در جمع خبرنگاران سخن می گفت،افزود: شهرداری برای بازسازی بافت های قدیمی شهر بسته های تشویقی در نظر گرفته است که شهروندان می توانند با مراجعه به نواحی مختلف در سریع ترین زمان ممکن از این امکانات بهره مند شوند.
وی ۵۰ درصد تخفیف عوارض،یک طبقه تراکم تشویقی و اعطای وام بانکی با کمترین نرخ بهره را از جمله موارد بسته های تشویقی در این زمینه بیان کرد و افزود: باید اطلاع رسانی مناسب و ضروری صورت گیرد تا شهروندان ساکن در بافت های فرسوده با سرعت اقدام کنند.
شهردار ورامین در ادامه اولویت مدیریت شهری را گسترش راههای دسترسی بیان کرد و گفت: ساخت سه طرح مسیر ۳۰ متری قائم به مسافت ۳ کیلومتر ؛تکمیل کمربندی خلیج فارس و کمربندی جنوبی ورامین از طرح هایی است که در توسعه ورامین بسیار تاثیر گذار است‌.
دهقان در بخش دیگر سخنانش از آغاز عملیات اجرایی ساخت دو مجموعه فرهنگی ورزشی و چهارمین ایستگاه آتش نشانی در منطقه محروم کاظم آباد خبرداد.
وی به بازسازی ۸۰ درصد بوستان های محلی شهرورامین اشاره کرد و گفت: ساخت بوستان های محلی در نقاط حاشیه ای و محروم در ۱۵ ماه اخیر در راس سیاست های شهرداری ورامین بوده است.
دهقان بر پرهیز از سطحی نگری در اجرای طرح ها تاکید کرد و افزود: ما صرفا در پی زیبا سازی و نورپردازی نیستیم بلکه بیشتر تلاش خود را معطوف به طرح های زیربنایی کرده ایم.
شهردار ورامین در بخشی از سخنانش با اشاره به ارائه خدمات با رویکرد عدالت محوری در سطح شهر تصریح کرد: اعتماد سازی بین مردم و و شهرداری؛تکریم ارباب رجوع ،تسهیل در اجرای امور مردم و پرهیز از تبعیض مهمترین اصول کاری در بین کارکنان و مدیران شهری است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری تهران است.

برچسب ها: ورامین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار