مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: چهل وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در خراسان شمالی از 4 اسفند آغاز می شود.
کد خبر: ۷۱۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 20 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی عباس سعیدی در کارگروه استانی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد اظهار داشت: در سال جاری این جشنواره از 4 اسفند تا9 اسفند در کلیه مدارس شهر و روستا برگزار می شود.

وی ادامه داد: رسانه ای تصویری در بیان اهداف آموزشی نقش بسزایی دارند که باید در فرایند یاددهی –یادگیری از این رسانه ها بهره مند شد.

سعیدی بیان کرد: همان طور که در سال های گذشته دانش آموزان ومعلمان استان در تولیدات فیلم رشد فعال بوده اند باید سعی شود شرایط تولید بیشتر فیلم توسط دانش آموزان و معلمان فراهم نماییم.

علی خوش آینه معاون پژوهش ، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه افزود: جشنواره بین المللی فیلم رشد بعد از جشنواره فیلم فجر از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

وی ادامه داد: این جشنواره از آبان ماه تا پایان سال در سراسر کشور برگزار می شود که در خراسان شمالی دوسال درآبان آغاز گردید ودر سال جاری هفته دوم اسفند در استان برگزار می شود.

خوش آینه بیان کرد: در سال گذشته برای بیش از 100هزار دانش آموز استان فیلم های رشد نمایش داده شد انتظار می رود چهل و هشتمین جشنواره در تمامی مدارس استان نمایش داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار