معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی :
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از شرکت حدود 7 هزار نفر در جشنواره پرسش مهر 19 ریاست جمهوری در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ 24 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی علی شورزاده از شرکت حدود 7 هزار نفر در جشنواره پرسش مهر 19 ریاست جمهوری در مرحله آموزشگاهی در سراسر استان خبر داد.

وی افزود: ازین تعداد، 4هزارو 419 اثر به مرحله استانی راه یافتند که پس از داوری آثار در دبیرخانه پرسش مهر استان تعداد 114 اثر به مرحله کشوری راه یافتند که نسبت به سال گذشته رشد 100 درصدی داشته است .

شورزاده تصریح کرد: این جشنواره در بخش های هنرهای آوایی ، رسانه و فضای مجازی ، ادبی ، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه و هنرهای دستی و تجسمی در دو گروه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: سال گذشته 4 نفر از دانش آموزان و فرهنگیان استان در مرحله کشوری پرسش مهر 18 حائز رتبه های اول تا سوم این جشنواره شدند.

لازم به ذکر است نوزدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری با عنوان «در سال گذشته چه مهارت هایی در مدرسه آموختید و امسال چه انتظاراتی در این زمینه دارید » از مهرماه سال تحصیلی جاری در سراسر کشور برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار