با کمبود فضای ورزشی در مدارس بجنورد مواجه هستیم. معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد با اعلام این مطلب افزود: فضاهای ورزشی بجنورد بسیار کمتر از شهرهای استان های همجوار است و فضاهای ورزشی آموزش و پرورش فاصله بسیاری با کشور دارد.
کد خبر: ۷۱۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 26 February 2019

با کمبود فضای ورزشی در مدارس بجنورد مواجه هستیم. معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد با اعلام این مطلب افزود: فضاهای ورزشی بجنورد بسیار کمتر از شهرهای استان های همجوار است و فضاهای ورزشی آموزش و پرورش فاصله بسیاری با کشور دارد. «قلی پور» با بیان این که امسال تیم دختران و پسران استان توانستند کاپ طلای مسابقات لنگ را از آن خود کنند، اضافه کرد: قصد داریم برگزاری این مسابقات را در بجنورد گسترش دهیم و بتوانیم مقام اول استان را حفظ کنیم.
وی با بیان این که مسابقات 15 گانه دانش آموزی هر سال برگزار می شود و تاکنون نتوانسته ایم حتی رتبه سوم را به دست آوریم، ادامه داد: این امر بیانگر این است که دیگر استان ها برای این ورزش ها سرمایه گذاری و کار می کنند و بسیاری از دانش آموزان این استان ها عضو تیم ملی هستند اما استان ما دارای کمبود و نقص هایی است که باید به آن ها توجه شود.
وی اضافه کرد: برای اولین بار مسابقات رنکینگ لنگ در کشور برگزار شد و استان رتبه خوبی را کسب کرد و باید تلاش و این مقام را حفظ کنیم و بدین منظور باید آموزش همگانی توسط دبیران ورزش مدارس داده شود./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار