معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی:
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی خبرداد: از 30 نفر از منتخبین مسابقه نقاشی"راه ها داستانهایی دارند" تقدیرشد.
کد خبر: ۷۱۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ 26 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی حسن لنگری اظهارداشت: مسابقه نقاشی با موضوع (( راه ها داستانهایی دارند)) که به مناسبت گرامی داشت هفته یادمان سوانح رانندگی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل خراسان شمالی در تمامی مقاطع تحصیلی ( بجز دوره اول مقطع ابتدائی ) برگزارشد،

وی ادامه داد: در این مراسم تعداد 30 نفر از منتخبین برتر استانی طی مراسمی با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی استان از جمله استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش و معاونین، راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهر سازی، پلیس راهور، پلیس راه تعدادی از اعضای کمیسیون مدیریت اجرایی راه ها با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجلیل شدند.

لنگری بیان داشت: تعداد 1500 عدد پوستر ویژه این مسابقه در مدارس توزیع شد و در طی مهلت یک ماهه تعداد 2300اثر نقاشی توسط دبیر خانه واقع در معاونت تربیت بدنی و سلامت دریافت گردید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هدف از برگزاری این مسابقه را ارتقاء دانش ایمنی و ترافیک در دانش آموزان در راستای اجرایی بند دوم از شاخص های اداره سلامت و تندرست ( آموزش دانش آموزان در خصوص آموزش اصول ایمنی) عنوان نمودند.

شایان ذکر است کمیته داوری متشکل از نمایندگان اداره کل راهداری ، راه و شهرسازی و پلیس راهور بودند که تعداد 30 اثر را به عنوان آثار برتر معرفی نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار