حبیب یزدان پناه :
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: 33 اقامتگاه بومگردی استان پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۷۱۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 27 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: طبیعت گردی امروز به یکی از رو به رشد ترین بخش ها در صنعت گردشگری تبدیل شده که اقامتگاه های بومگردی نیز در حال حاضر طرفداران خود را پیدا کرده است.

یزدان پناه تصریح کرد: برای نوروز 98، اقامتگاه های بومگردی استان آمادگی پذیرایی از مسافران را دارند و امکانات رفاهی در آنها تعبیه شده است.

وی تنوع قومیتی و فرهنگی و نیز وجود جاذبه های طبیعی را از مزیت های گردشگری خراسان شمالی برشمرد و افزود: بوم گردی راهی برای احیای سنت ها و آئین های قدیمی است که این مهم در اقامتگاه های بومگردی استان به نمایش گذاشته شده است.

وی عنوان کرد: گردشگران در این اقامتگاه ها می توانند از فرهنگ، آداب و رسوم و آیین های بکر و دست نخورده مناطق مختلف، غذاهای سالم و طبیعی، نحوه فعالیت روستائیان، صنایع دستی زنان و مردان روستا نشین و مناظر طبیعی زیبا و دیگر جاذبه های گردشگری این مناطق بهره مند شوند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی افزایش سفرهای داخلی، تلاش کرده‌ایم که برنامه‌های شاد و پرنشاطی را در تعطیلات نوروزی برگزار و از این فرصت در جهت جذب گردشگر و معرفی استان استفاده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار