بحث «کلامی» آیت ا... در یک جلسه معارفه
آیین تکریم و معارفه مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در حالی صبح روز گذشته برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 03 March 2019

آیین تکریم و معارفه مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در حالی صبح روز گذشته برگزار شد که حاضران در جلسه شاهد بحث «کلامی» و قابل تأمل نماینده ولی فقیه در خصوص «ولایتی های بی ولایت» بودند؛ جلسه ای که آیت ا... «یعقوبی» خصوصیات منتظران واقعی را برشمرد و با تأکید خاصی تصریح کرد: «معرفی قهرمانان بدلی ممنوع». به گزارش خبرنگار ما، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این مراسم، تجلی پیدا کردن جلوه های انتظار در رفتار و گفتار انسان را از علامت ها و نشانه های منتظران بیان کرد و افزود: انتظار یکی از مهم ترین وظایف ماست و باید واقعاً منتظر باشیم.
آیت ا... «یعقوبی» ضمن انتقاد از دیدگاه برخی افراد مبنی بر این که با رواج فساد، تعجیل در فرج صورت می گیرد، این انتظار را انتظاری ویرانگر و تخریبی دانست و گفت: این تفکر ولایتی های بی ولایت است که سرگرمی و دکان و دستگاه درست کرده اند اما هیچ گونه تحرکی به سمت انتظار ندارند و تعبیر امام خمینی(ره) از این افراد، ولایتی های بی ولایت است که مسیر را اشتباه می روند.
امام جمعه بجنورد، انتظار را پویایی و تحرک و کادرسازی دانست و اظهار کرد: منتظر راستین کسی است که پاک زندگی و از شبهات پرهیز می کند و در اوج خودسازی قرار دارد و اخلاق و رفتاری زیبا و تعاملات اجتماعی، عقلانی و انسانی دارد.وی فردسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را عصاره بیانیه رهبری در گام دوم انقلاب دانست و تصریح کرد: با این 3 دیدگاه، زمینه‌ برای ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) فراهم می شود.آیت ا... «یعقوبی» کار در بنیاد مهدی موعود(عج) را عاشقانه دانست.وی افزود: در این میان پرچمداری، کار بسیار مهمی است، بنابراین نباید بگذاریم نااهلان و نامحرمان، میدان داری و قهرمانان بدلی را به جوانان معرفی کنند.معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) هم در این مراسم با بیان این که اگر دغدغه فرهنگی ما زمینه سازی برای ظهور باشد می توان گام های جدی و بلندی در این باره برداشت، افزود: در کارهای فرهنگی نباید به دنبال این باشید که کاری انجام بگیرد، بلکه کار فرهنگی باید قوی و حساب ‌شده باشد.حجت الاسلام «کفیل» افزود: باید همه دست در دست هم بدهیم و دنیا را برای ظهور منجی عالم بشریت آماده کنیم.
در این مراسم با تقدیر از تلاش های «عصمتی»، حجت الاسلام «دانش طلب» به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) معرفی شد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار